Ważne Wydarzenia:
|
Info:raraa |
Nowości: |
Był to jeden z najpotężniejszych klanów na świecie , jednakże został wymordowany tylko przez jednego członka który nazywał się Itachi Uchiha. Itachi nie zrobił tego z własnej woli , miał rozkazy od władz wioski , kazali mu wybić cały klan z powodu że klan planował atak na wioskę , Itachi przyłożył się do tego zadania i zabił praktycznie wszystkich członków klanu , zabił swoją dziewczynę a nawet rodzinę , jednak nie miał serca by zabić swojego młodszego braciszka , Uchihy Sasuke , niestety nikt o tych działaniach oprócz władz wioski nie wiedział. Według dalszych rozkazów wioski Itachi musiał stać się Missing-nin'em a następnie dołączyć do organizacji "Akatsuki" , przez wybicie klanu a szczególnie zabicia rodziny , Sasuke obiecał sobie że wykona pewien cel , zabije swojego starszego brata. Po kilku latach w końcu doszło do tej walki , i udało się Sasuke spełnić cel , młodszy Uchiha nic nie świadomy zabił swojego brata. Kilka dni po zabiciu starszego brata Sasuke dowiedział się od Madary Uchiha dlaczego Itachi to zrobił , wtedy sasuke przyjął nowy cel , zniszczenie wioski liścia. Klan od samego początku był uważany za najsilniejszy mieli najlepsze Kekkei Genkai wzrokowe i posługiwali się genjutsu , również każdy członek klanu uchiha umiał używać żywiołu ognia.
Cechy klanu Uchiha:
Specjalizacje: Obowiązkowe Katon i Genjutsu.
Kekkei Genkai: Sharingan.
Sharingany:
Sharingan Poziom 1.
Ranga: D
Chakra: Uaktywnienie 100 | Utrzymanie co rundę 10
Opis: Jest to pierwszy poziom sharingana , pozwala nam on na przewidywanie ruchów przeciwnika.
Wymagania: Aby zdobyć pierwszy poziom tego kekkei genkai wzrokowego trzeba posiadać co najmniej range Genina i przejść trening na uaktywnienie tego poziomu.
Sharingan Poziom 2.
Ranga: C
Chakra: Uaktywnienie 150 | Utrzymanie co rundę 15
Opis: Jest to drugi poziom sharingana , pozwala nam on na przewidywanie trochę szybszych ruchów przeciwnika niż w pierwszym poziomie i pozwala na kopiowanie technik ze swoich żywiołów do rangi C.
Wymagania: Aby zdobyć pierwszy poziom tego kekkei genkai wzrokowego trzeba posiadać co najmniej range Chunina i podczas jakieś walki uaktywnić ten poziom.
Sharingan Poziom 3.
Ranga: B
Chakra: Uaktywnienie 200 | Utrzymanie co rundę 20
Opis: Jest to trzeci poziom sharingana , pozwala nam on na przewidywanie trochę szybszych ruchów przeciwnika niż w drugim poziomie i pozwala na kopiowanie technik ze swoich żywiołów do rangi B.
Wymagania: Aby zdobyć pierwszy poziom tego kekkei genkai wzrokowego trzeba posiadać co najmniej range Jounina i przejść przygodę na uaktywnienie tego poziomu.
Mangekyou Sharingan
Ranga: A
Chakra: Uaktywnienie 400 | Utrzymanie co rundę 40
Opis: Można powiedzieć że jest to czwarty poziom sharingana , pozwala on nam na widzenie szybkich ruchów przeciwnika i kopiowania technik do rangi A ze swoich żywiołów , również dzięki temu sharinganowi możemy wykonywać technik wymagających MS!
Wymagania: Aby zdobyć ten poziom sharingana trzeba mieć zabić swojego najlepszego przyjaciela na forum który posiada rangę co najmniej taką jak my , następnie przejść trening na opanowanie mocy MS'a , jest szansa że podczas treningu oślepniemy na wieki.
Eternal Mangekyou Sharingan
Ranga: S
Chakra: Uaktywnienie 0 | Utrzymanie co rundę 0
Opis: Jest to ostatni poziom sharingana , pozwala on nam na widzenie naprawdę szybkich ruchów i można kopiować techniki przeciwnika do rangi S nie tylko ze swoich żywiołów , możemy równiez używać technik które wymagają MS'a , Gdy posiadamy EMS'a nigdy nie oślepniemy i nie tracimy chakry za używanie go.
Wymagania: Tylko Admin może ci wymyślić wymagania!
Jutsu Rangi D:
Sharingan Soufuusha Sannotachi
Ranga: D
Chakra: 60
Opis: Technika polega na wyrzuceniu w stronę przeciwnika shurikena który przywiązany jest do przezroczystych metalowych linek , dzięki czemu możemy związać przeciwnika , również można przeciwnika do czegoś przywiązać np. do drzewa.
Obrażenia:
Kończyna: N/O ||Tułów: N/O ||Klatka Piersiowa: N/O ||Głowa: N/O
Chakra no Teishoku
Ranga: D
Chakra: 20
Opis: Dzięki tej technice możemy zobaczyć kolor chakry przeciwnika , technika wydaje się słabą i nie potrzebną jednakże dzięki tej technice możemy określić siłę chakry przeciwnika i jego ilość , również gdy przeciwnik stoi za ścianą potrafimy zobaczyć go bo widzimy jego chakre.
Obrażenia:
Kończyna: N/O ||Tułów: N/O ||Klatka Piersiowa: N/O ||Głowa: N/O
Seppaku no Jutsu
Ranga: D
Chakra: 40
Opis: Technika polega na wysłaniu do mózgu przeciwnika impulsu dzięki któremu możemy przestraszyć lub co najmniej zdekoncentrować przeciwnika.
Obrażenia:
Kończyna: N/O ||Tułów: N/O ||Klatka Piersiowa: N/O ||Głowa: N/O
Jutsu Rangi C:
Housenka
Ranga: C
Chakra: 20 x 1
Opis: Mocna technika wykorzystująca element ognia. Osoba posługująca się tym jutsu wypuszcza z ust od kilku do kilkunastu kul ognia. Następnie one wygasają, a na ich miejscu pojawia się broń. A może być nią np. Kunai czy Shuriken. Skuteczna technika, którą można zaskoczyć przeciwnika podczas walki
Obrażenia:
Kończyna: kula=4/8%. ||Tułów: kula=5/10%.||Klatka Piersiowa: kula=6/12%.||Głowa: kula=7/14%.
Goukakyuu no Jutsu
Ranga: C
Chakra: 60
Opis: Najpierw wciągamy powietrze do ust przekazując je płucom , następnie składamy pieczęcie i wypuszczamy je z ust w postaci wielkiej kuli ognia która potrafi zadać całkiem duże obrażenia.
Obrażenia:
Kończyna: kula=10/20%. ||Tułów: kula=12/24%.||Klatka Piersiowa: kula=14/28%.||Głowa: kula=15/30%.
Jutsu Rangi B:
Ryuuka no Jutsu
Ranga: B
Chakra: 100
Opis: Kolejne jutsu związane z elementem ognia. Na samym początku wykonywania techniki, osoba zostaje otoczona przez płomienie. Następnie ogromna fala ognia kierowana jest w stronę przeciwnika. By jutsu było efektowniejsze można swojego rywala przywiązać przy pomocy specjalnych linek, i po nich puścić ogień. Tak zrobił Sasuke podczas Walki z Orochimaru.
Obrażenia:
Całe Ciało=30/45%. ||Dotknięcie=10/20%.
Genjutsu Kaeshi
Ranga: B
Chakra: 120
Opis: Wymagany Sharingan Poziom 3. Jeżeli jesteśmy złapani w jakąś pułapkę np. zaplątani w jakieś krzaki możemy zamienić się miejscami w przeciwnikiem , wystarczy mu spojrzeć w oczy i wymówić technikę i to on jest w pułapce a my jesteśmy na wolności.
Obrażenia:
Kończyna: N/O ||Tułów: N/O ||Klatka Piersiowa: N/O ||Głowa: N/O
Kasegui no jutsu
Ranga: B
Chakra: 130
Opis: Wymagany Sharingan Poziom 3. Kasegui no Jutsu jest techniką GenJutsu paraliżu, możliwa tylko z posiadaniem Sharingana. Po dobrym opanowaniu Sharingana. Ta iluzja bierze formę olbrzymich kolców, które przebijają przeciwnika uniemożliwiając mu ruch. Jedynie silni Shinobi dadzą rade przeciwstawić się tej technice.
Obrażenia:
Kończyna: N/O ||Tułów: N/O ||Klatka Piersiowa: N/O ||Głowa: N/O
Techniki Rangi A:
Moeru Karada Kami no jutsu
Ranga: A
Chakra: 200
Opis: Wymagany jest MS. Bardzo potężne genjutsu , polega na tym że nasz przeciwnik wygląda jak z papieru , następnie go podpalamy zaczynając od nóg , po zakończeniu techniki przeciwnik jest mocno oszołomiony.
Obrażenia:
Kończyna: N/O ||Tułów: N/O ||Klatka Piersiowa: N/O ||Głowa: N/O
Ketamashii umou
Ranga: A
Chakra: 500
Opis: Wymagany jest MS.Bardzo potężna technika , po spojrzeniu w oczy przeciwnikowi , przeciwnik pojawia się w dziwnym miejscu w którym jest przebijany przez czerwone kolce , technikę jedynie można przerwać poprzez dotknięcie przeciwnika poprzez nas (co jest prawie niemożliwe) lub przez kogoś innego.
Obrażenia:
Kończyna: N/O ||Tułów: N/O ||Klatka Piersiowa: N/O ||Głowa: N/O
Techniki Rangi S:
Kamui
Ranga: S
Chakra: 350
Opis: Wymagany jest MS.Po chwili skupienia i patrzenia się w cel , w naszym wybranym miejscu pojawia się "Czarna Dziura" która próbuje wessać przeciwnika , nie zawsze się to udaje lecz przeciwnik nigdy nie wyjdzie z niej bez szwanku.(Obrażenia gdy przeciwnik się wydostanie ustala sędzia)
Obrażenia:
Kończyna: N/O ||Tułów: N/O ||Klatka Piersiowa: N/O ||Głowa: N/O
Amaterasu
Ranga: S
Chakra: 350
Opis: Wymagany jest MS.Technika polega na stworzeniu poprzez spojrzenia czarnych płomieni które niszczą wszystko co stanie im na drodze , jedynym powstrzymanie techniki jest ugaszenie jej przez innego posiadacza Ms'a.
Obrażenia:
Wypala wszystko co stanie na drodze.
Tsukuyomi
Ranga: S
Chakra: 400
Opis: Wymagany jest MS.Po spojrzeniu przeciwnikowi w oczy tworzymy tak zwany swój świat , jest w nim przeciwnik przywiązany po środku do krzyża , a wokoło niego jesteśmy my , jest nas kilkadziesiąt i męczymy przeciwnika na przykład przebijając go na wylot mieczem , tylko osoba z Sharinganem może się przeciwstawić tej technice choć ma małe szanse , tylko posiadacz MS'a może ją naprawdę wyłączyć.
Obrażenia:
Kończyna: N/O ||Tułów: N/O ||Klatka Piersiowa: N/O ||Głowa: N/O
Sasunoo
Ranga: S
Chakra: 1000 Przywołanie | 100 Utrzymanie co rudne.
Opis: Wymagany jest MS.Przywołujemy tak zwanego boga który jest ogromny i posiada jakąś broń z której atakuje , może również on posiadać tarcze , gdy nasz "bóg" trafi przeciwnika zadaje mu duże obrażenia i ma 50 % szans na wprowadzenie go w wieczne Genjutsu , gdy już zdobędziemy tą technikę opisujemy jak wygląda nasz bóg i jakie ma bronie , następnie musi być on zaakceptowany po przez admina.
Obrażenia:
Kończyna: 20/30%. ||Tułów: 30/40%.||Klatka Piersiowa: 40/50%. ||Głowa: 60/70%.
Izanagi
Ranga: S
Chakra: 0
Opis: Wymagany jest MS.Na krótkie chwile, dla użytkownika wszystko staje się snem, nawet obrażenia lub śmierć i sprawia, że jego ataki stają się rzeczywiste. Jest to kompletna kontrola nad własną rzeczywistością, ostateczna iluzja której można użyć tylko na sobie. Następnie oko osoby, która użyła Izanagi przestanie funkcjonować i pozostanie zamknięte na wieki. KinJutsu klanu Uchiha ma swój limit, działa jedynie przez minutę, ale przez tą minutę jak widać możemy być nieśmiertelni.
Obrażenia:
Kończyna: N/O ||Tułów: N/O ||Klatka Piersiowa: N/O ||Głowa: N/O
Offline